MyBB-Plugins Forums

Full Version: [Release] Subscriptions 1.2
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Pirata, how can you translate this in the NewPoints???:

[Image: AtT0R.png]

I want to translate into Spanish Wink.
Eu testei com outro usuário e tudo parece ter funcionado, acho que no meu usuário já devia ter alguma coisa diferente. Enfim, sobra o problema do admincp:

[Image: 74959121200205119488.png]
Como pode ver, falta os textos "Edit - Delete", também há campos faltando na página de criação de subscription.

peço desculpas por estar te encomodando tanto
@nos you must translate the settings.
@Bl4ckout, não consigo ver a imagem mas pela descrição penso que já respondi a essa pergunta anteriormente.
http://forums.mybb-plugins.com/Thread-Re...7#pid47437
O problema é que tens que fazer o upload dos ficheiros de linguagem para a tua pasta (que deve ser portugues-pt).
A pata de langs do plugin? por que eu já tentei. Lá não tem a pasta para portugês, eu devo criá-la?
Tu deves é copiar os ficheiros que estão dentro da pasta english para a pasta portugues no teu servidor
Dear Pirata,

Is there any way to add an image or use HTML, BBCODE under Subscription Plans' TITLE, so others members will be more convinced?
No you cannot use HTML in plans' descriptions. If you want to do it please replace:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br(htmlspecialchars_uni($sub['description'])); 

With:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br($sub['description']); 
@Pirata

It worked! Big Grin Thank you so much!!!
You're welcome Smile
(10-14-2011, 06:39 AM)Pirata Nervo Wrote: [ -> ]No you cannot use HTML in plans' descriptions. If you want to do it please replace:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br(htmlspecialchars_uni($sub['description'])); 

With:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br($sub['description']); 

Is there any risk on doing this? or it'll only enable me to use html on subscrition's description?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14