Hello There, Guest! › Register

MySubscriptions 2.2 released.
Looking for a custom plugin for your site? Ask here for a quote.

[Release] Subscriptions 1.2

Pirata, how can you translate this in the NewPoints???:

[Image: AtT0R.png]

I want to translate into Spanish Wink.
Reply

Eu testei com outro usuário e tudo parece ter funcionado, acho que no meu usuário já devia ter alguma coisa diferente. Enfim, sobra o problema do admincp:

[Image: 74959121200205119488.png]
Como pode ver, falta os textos "Edit - Delete", também há campos faltando na página de criação de subscription.

peço desculpas por estar te encomodando tanto
Reply

@nos you must translate the settings.
@Bl4ckout, não consigo ver a imagem mas pela descrição penso que já respondi a essa pergunta anteriormente.
http://forums.mybb-plugins.com/Thread-Re...7#pid47437
O problema é que tens que fazer o upload dos ficheiros de linguagem para a tua pasta (que deve ser portugues-pt).
To download our paid plugins and receive support you must be a paid subscriber. Click here for more information.
Reply

A pata de langs do plugin? por que eu já tentei. Lá não tem a pasta para portugês, eu devo criá-la?
Reply

Tu deves é copiar os ficheiros que estão dentro da pasta english para a pasta portugues no teu servidor
To download our paid plugins and receive support you must be a paid subscriber. Click here for more information.
Reply

Dear Pirata,

Is there any way to add an image or use HTML, BBCODE under Subscription Plans' TITLE, so others members will be more convinced?
Reply

No you cannot use HTML in plans' descriptions. If you want to do it please replace:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br(htmlspecialchars_uni($sub['description'])); 

With:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br($sub['description']); 
Reply

@Pirata

It worked! Big Grin Thank you so much!!!
Reply

You're welcome Smile
Reply

(10-14-2011, 06:39 AM)Pirata Nervo Wrote: No you cannot use HTML in plans' descriptions. If you want to do it please replace:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br(htmlspecialchars_uni($sub['description'])); 

With:
PHP Code:
$sub['description'] = nl2br($sub['description']); 

Is there any risk on doing this? or it'll only enable me to use html on subscrition's description?
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)